1. Bendrosios nuostatos

Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes šioje elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir Agnietės Pranckūnienės ūkis arba Agnietė Pranckūnienė, veikianti pagal IVP nr 1047801 (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šiais Taisyklių taikymu.

2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas

2.1.1 „Atsiskaityti galima naudotis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių banko elektroninės banko paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojant MakeCommerce.lt mokėjimų platformą.

2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis buvo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavo, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo krepšelį ir paspaudęs „Baigti užsakymą“ arba „Patvirtinti ✔️“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį. įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.

2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma elektroninių parduotuvių duomenų bazėje.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę naudoti elektroninėje prekėje sudarytas prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus sutartį dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokios vaizdo ar garso laikrodžio, kompiuterinių programų pardavimo, jei pirkėjas (vartotojas) pažeidimo pakuotės apsaugas; laikraščių, žurnalų) ar kitų periodinių leidinių pardavimo), apie tai raštu pranešamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę prekių pirkimo ir pardavimo su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos sutarties išvaizda.

3.3. Pirkėjas turi kitos teisės Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos aktuose numatytas teises.

3.4. Pirkėjas, manantis, kad buvo
pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu į Pardavėją ir
išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir
pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problema neramusta,
Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčų neteisinę tvarką sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų
teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą

3.5. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninių vartotojų ginčų sprendimo platformoje
http://ec.europa.eu/odr/.

4. Pirkėjo pareigos

4.1. Pirkėjas privalomas prekes ir jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka, atlikdamas mokėjimą per Stripe, Paysera, banko pavedimu arba PayPal sistemą.

4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenis, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.3. Pirkėjas privalo laikytis kitų Sąlygos ir Taisyklės bei Lietuvos Respublikos aktuose nustatytų reikalavimų.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali būti išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galima naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

5.2. Pardavėjas turi teisę arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

5.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

5.4. Pardavėjas turi kitos teisės Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos aktuose numatytas teises.

6. Pardavėjo pareigos

Pristatymo garantija

Suteikiame papildomai nepriekaištingo pristatymo garantiją, dėl kurios galima kreiptis per 48 valandas nuo produktų gavimo.
Jei gabenimo metu produktai buvo sugadinti arba nepateikti jūsų užsakymo, maloniai prašome pranešti mums apie klaidą per 48 valandas nuo pristatymo. Siųskite mums el. siunta su pakuotės nuotrauka (nuotraukoje taip pat turi būti aiškiai matoma etiketė) ir gauto produkto nuotrauka, kurioje aiškiai matoma pažeista vieta.
Teiksime pirmenybę jūsų pretenzijai išnagrinėti per kuo trumpesnį laiką ir tinkame jums pakaitinį produktą.
Jei pretenzija bus reikalaujama per vėlai, ji bus nagrinėjama kaip skundas dėl produkto.

Garantija techniniams produktams

Mūsų produktams taikomas 2 metų garantijos laikotarpis. Garantija gali būti taikoma tik mūsų produktams. 2 metų garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekių gavimo dienos. Pagal vartotojų teisių apsaugos įstatymą, garantija galite pasinaudoti remdamiesi sąskaita faktūra, kuri taip pat atlieka garantijos liudijimo pataisą.

Pirkėjas pasilieka teisę suteikti garantiją, jei kartu su pretenzija nepateikiama faktūra arba jei sąskaita faktūra yra neįskaitoma ar trūksta sąskaitos.

Garantija netaikoma, jei:

  • produktas yra fiziškai pažeistas;
  • produktas turi nusidėvėjimo požymių dėl įprasto naudojimo;
  • produktas turi defektų, kurie atsirado dėl netinkamo, netinkamo ar tvarkingo produkto naudojimo.

Produktai, kurių reikia, turi būti žiūrėti, todėl maloniai prašome kartu su garantiniu reikalavimu pateikti nuotrauką arba vaizdo įrašą, kurio garantija norima, kad būtų galima pasinaudoti defektu. Prireikus taip pat paprašyti atsiųsti mums, kad galėtume patikrinti.

Jei patvirtinsime jūsų garantinį, atsiųsime jums naują reikalavimą. Taip pat turite teisę reikalauti, kad jūsų produktas būtų garantuotas, tačiau reikia žinoti, kad remonto laikotarpis yra ilgesnis nei naujo produkto pristatymo laikotarpis. Jei remontas užtruks ilgiau nei 45 dienas, jūsų produktas bus pakeistas nauju produktu. Jei naujo produkto pasiūlyti negalime, grąžiname visą produkto pirkimo kainą.

Procedūros santrauką rasite apačioje esančiame skirtuke „Keitimas pagal garantiją“.

c) Skundas dėl produkto defektų

  1. Jei produktas netinkamai, rašykite mums el. paštu nemunoalpakos@gmail.com ir mes jums nustatome, pateikdami reikiamą informaciją. Taip išvengsite galimo netinkamo produkto naudojimo ir paties produkto sugadinimo, taip pat savo ar kitų asmenų sužalojimo.
  2. Jei produktas neveikia, galite pateikti skundą ir nurodyti produkto defektą. Atvejai, kurie laikomi esminiais produkto defektais, nurodykite šiuos Pirkimo – pardavimo taisyklių vii. skyriuje. Teisę į skundą dėl esminių defektų turite tik tuo atveju, jei šie defektai egzistavo jau pirkimo metu, bet buvo pastebėti tik vėliau.
  3. Jei produktas neveikia dėl esminio defekto, maloniai prašome pranešti apie defektą iš karto jį pastebėjus, bet jokiu būdu ne vėliau kaip per mėnesį nuo defekto pastebėjimo dienos. adresu mums el. siuntu su sugedusio produkto nuotrauka arba vaizdo įrašu, iš kurio galima neabejotinai nustatyti, kad produktas neveikia. Jei reikės, taip pat paprašysime atsiųsti mums šį klausimą, kad galėtume suprasti ir produkto defektą.
  4. Negalėsime nagrinėti jūsų skundo dėl produktų, kurie buvo sugadinti dėl netinkamo ar nederamo elgesio arba naudojimo, kuris nėra būtinas prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Jei po to, kai jūsų skundas buvo atmestas, jums reikia, kad atitinkamas produktas būtų grąžintas, mes jį išsiųsime ir išrašysime jums sąskaitos faktūrą, su kuriuo susijusiu produkto pristatymu susijusius išlaidoms padengti.
  5. Pardavėjas atsako už produkto defektus, kurie išryškėja per 2 metus nuo prekės pristatymo. Pardavėjas privalo atsakyti į skundą per 3 darbo dienas.
  6. Jei ieškote dėl esminio defekto, galite pasinaudoti šiomis galimybėmis:
  • produkto pakeitimas,
  • pinigų grąžinimas,
  • produkto defekto ištaisymas arba
  • tam tikros pinigų dalies grąžinimas.

Procedūros santrauką rasite apačioje esančiame skirtuke „Skundai ir apeliacijos“.

7. Prekių pristatymas

7.1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nuodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

7.2. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių kainų ir svorio, todėl galutinė pristatymo kaina bus nustatyta tik suformavus užsakymą.

7.3. Prekių užnešimo paslauga užsakoma atskirai iki apmokėjimo už ir pasirinktas paslaugas. Prekių užnešimo paslaugų apmoka Pirkėjas. Atskirais, Pardavėjo nurodytais atvejais, prekės užnešimo apmoka Pardavėjas.

7.4. Įprastai pristatomos Pirkėjo adresu per 13-25 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesnį sakinį nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių papildomą neriją (taikoma priemoka).

7.5. Tiksli prekių pristatymo duomenys nurodoma Pardavėjo Pirkėjų pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodyta registracijos forma. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėtas el. pašto dėžutę, iki autobuso gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

7.6. Siuntos pristatymo Pirkėjas ar nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su įmonės transporto atstovu patikrinti siuntos pakuotės metu, prekių, prekių, kokybės ir asortimentą.

7.6.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimas, bet nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo), Pirkėjas ar (nuo atvejo), Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų popieriniame pristatymo patvirtinime.

7.6.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimus), Pirkėjas ar, nuėjo nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepritarti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, nuo atvejo, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

7.6.3. Pirkėjui ar, nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonių atstovą, pateiktą duomenų kaupiklyje arba popieriniame patvirtinime apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės sugadintos siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygos, papildomos duomenų paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

7.6.4. Pirkėjui ar, galima nuo atvejo, Pirkėjoui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonių atstovą, pateiktą duomenų kaupiklyje arba popieriniame patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutartį, papildomos paslaugos , nurodytas duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

7.7. Pristatykite pirkėjo adresą, kad prekės Pirkėju yra perduotos, prekės faktiškai nuo to, ar prekes priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodė adresu. Jei planuojama prekių pristatymo dieną, nepristatoma, Pirkėjas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

7.8. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

8. Prekių grąžinimas

8.1. Vartotojas turi teisę nenurodydamas siuntimo internetu sudarymo sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų

8.1.1. Už grąžinimo išlaidas atsako pirkėjas

8.1.2. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

8.1.3. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo panaudotos ir (arba) buvo sugadintos (arba) prarado prekinę informaciją.

8.1.4. Pinigai grąžinami pirkėjui 5 darbo dienų bėgyje po padaryto grąžinimo

9. Atsakomybė

9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų klaidingumo ar netikslumo.

9.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymą naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimo šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9,3 -

9.4. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje patvirtinime prisijungimo prie elektroninių parduotuvių (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (ty turintį patį teisinę galią, kaip ir parašas raštuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninių parduotuvių ir jų neatskleisti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti kito asmens pranešimas apie tai Pardavėjui, taip pat praneša Pardavėją apie prisijungimą prie elektroninių duomenų parduotuvių pažeidimo ar paviešinimą. Visi veiksmai, naudoti Pirkėjo atpažinimo namus, laiko atliktas Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.

9.5. Pardavėjas už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu turi būti į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.

9.6. Pardavėjas tvarkingas už tai, kad elektroninėje nešiojamojo vaizdo įrašomos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais nėra realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

9.7. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius nuostolius.

10. Asmens duomenų tvarkymas

10.1. Paspausdamas pateikti taisyklė „Patvirtinti užsakymą“ arba „Apmokėti Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovas (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka Pardavėjui šiose ir registracijos formose nurodo savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų pateiktus. asmens duomenys Pardavėjas tvarkytų internetinės prekybos tikslu.

10.2. Paspaus patvirtina atstovai nurodytas “Patvirtinti užsakymąarba "Apmokėti" , Pirkėjas, kad jis ir jo (Pirkėjas savo atstovų sutikimus) sutinka, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų atstovų būtų teikiami Pardavėjo pasirinkimai. tretiesiems asmenims, kad šie juos tvarkytų internetinės prekybos tikslu, kaip aptarta sekančiame punkte.

10.3. Paspausdamas „Patvirtinti užsakymąarba „Apmokėti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka atsiimant prekes atsiėmimo vietoje Pardavėjo nurodymu pristačius prekes, vieną asmenį identifikuojančių dokumentų: pasą, asmens tapatybės dokumentą, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą siekiant, tinkamai identifikuoti Pirkėją ir (ar) jo atstovą internetinės prekybos tikslu. Pirkėjas taip pat patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka, kad prekių atsiėmimo metu prekių atsiėmimo vietoje Pardavėjas ir (ar) tretysis asmuo, Pardavėjo nurodymu pristatęs prekes, parašytų Pirkėjo ir (ar) jo atstovo pateikto asmenį identifikuojantį dokumento duomenis ir šiuos duomenis tvarkytų (įskaitant, bet neapsiribojant duomenų pardavėjui) internetinės prekybos tikslu.

10.6. Paspaus patvirtina nuolat "Patvirtinti užsakymą" arba "Apmokėti" , Pirkėjas, kad jis (jei Pirkėjas yra fizinis asmuo) ir jo atstovai yra informuoti apie savo teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, panaikinti savo asmens duomenis. arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai tvarkomi nesilaikant duomenų nuostatų, nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens bet kuriuo tikslu.

10.7. Paspaus patvirtinti duomenis „Patvirtinti užsakymą“ arba „Apmokėti“ , Pirkėjas ir jo atstovas turi teisę pateikti savo, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra būtini siekiant vieno asmens identifikavimo Pirkėjo ir (ar) jo atstovo interneto prekybos. tikslais ir nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi internetinės prekybos tikslu, reikalaujama sudaryti ir (ar) vykdyti sutartį.

11. Informacijos siuntimas

11.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

11.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai nurodo“ adresu.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šios Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomos prekės ir paslaugos bei jų savybės, Pirkėjo teisės pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarka, Pardavėjo teikiamos prekės priežiūros). paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos) laikoma pateikta Pirkėjų raštu.

12.2. Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo (vartotojo) teisės, nustatytos Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

12.3. Visi nesutarimai, kilę iš su susijusių pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.